جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است
سرخط خبرها

اخبار جدید از رتبه‌بندی معلمان و حقوق بازنشستگان| میرکاظمی: تلاش می‌کنیم تا ۱۵ آذر لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارسال شود

  • کد خبر: ۱۲۶۵۱۴
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
اخبار جدید از رتبه‌بندی معلمان و حقوق بازنشستگان| میرکاظمی: تلاش می‌کنیم تا ۱۵ آذر لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارسال شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم تا ۱۵ آذر لایجه بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس ارسال کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: علی‌الحساب پول معلمان را تا شهریور را پرداخت کردیم و یک میلیون تومان را هم می‌ریزیم تا اینکه احکام آن‌ها توسط آموزش و پرورش صادر شود.

وی درباره پرداختی به بازنشستگان در شهریور گفت: بخشی از تخصیص بازنشستگان صادر شده است و خزانه منابع را تأمین کند بعضی پرداخت‌ها انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوالی که افزایش حقوق کارکنان دولت به کجا رسید؟، اظهار داشت: این موضوع هم در دستور کار قرار دارد که باید در دولت به تصویب برسد و سپس به تصویب مجلس برسد.

میرکاظمی درباره آخرین شرایط تهیه برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: چارچوب آن تهیه شده است. تلاش می‌کنیم بودجه ۱۴۰۲ را براساس سیاست‌های ابلاغی تهیه کنیم و ۱۵ آذر به مجلس برسانیم. همزمان تهیه برنامه هفتم را هم در دستور کار داریم که البته اتفاق خوبی نیست که برنامه هفتم و بودجه همزمان شده است. ابتدا بودجه را به مجلس می‌فرستیم و سپس برنامه هفتم را به مجلس ارسال می‌کنیم. چون تهیه برنامه توسعه زمان‌بر است.

وی با تکذیب این ادعا که هیچ پرداختی به پیمانکاران امسال انجام نشده است، تصریح کرد: اینگونه نیست. پرداختی داشته‌ایم، اما پرداخت‌های عمده در نیمه دوم سال است، چون درآمد‌ها در نیمه دوم بیشتر محقق می‌شود. بالغ بر ۳۵ همت تاکنون پرداخت شده است. پس از تامین منابع، سایر پرداختی‌ها هم انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->